Go back

Open brief van de Supportersfederatie

Beste trainers en spelers

Na het gesprek tussen de Supportersfederatie en enkele spelers en trainers enkele maanden geleden, zijn wij enorm blij te mogen vaststellen dat onze boodschap is aangekomen bij de spelersgroep. We zagen vanaf dat moment dat we plots wél voor elkaar door het vuur gingen en dat iedereen wél die vechtlust aan de dag kan leggen.

Een speciaal dankwoordje aan de aanwezige spelers en trainers om deze positieve sfeer over te brengen op de spelersgroep, met het gekende resultaat. Vanuit de Supportersfederatie willen we jullie (ongeacht het resultaat van komende zondag ) alvast bedanken voor de mooie resultaten van de laatste maanden.

We zijn er als supporter rotsvast van overtuigd dat we zondag het behoud gaan verzekeren! Het doet ons enorm veel plezier dat onze ploeg opnieuw positief in de media komt en er heel lovend wordt gesproken over de manier waarop we momenteel onze wedstrijden spelen. Dit alles is de verwezenlijking van de spelers en technische staf: nogmaals chapeau!

Zoals voorheen reeds aangehaald: de supporters staan voor 200% achter jullie! Geloof erin zoals wij in jullie geloven. Dat we vanuit onze eigen sterkte punten nemen tegen standard. Vecht ervoor van de eerste tot de laatste minuut en we zullen ook volgend seizoen allen samen kunnen genieten van de Jupiler Pro League!

Succes! Ga ervoor, jullie kunnen het!

Groeten
Supportersfederatie Waasland-Beveren