Als familiale voetbalclub vinden wij het enorm belangrijk te weten wat er leeft onder de supporters. Via de gebruikelijke kanalen, forum, e-mail, supportersfederatie en SLO komen we heel wat te weten. Toch komen niet alle vragen terecht bij de juiste personen. Om ervoor te zorgen dat alle supportersvragen worden beantwoord, heeft onze club een ombudsdienst waar onze supporters met al hun opmerkingen, klachten, vragen en verzoeken terechtkunnen.

Hoe gaat de Ombudsdienst te werk? Hieronder kan je een invulformulier terugvinden waar – al dan niet anoniem – een boodschap kan worden achtergelaten. Onze ombudsman zal alle vragen bundelen en voorleggen aan de verantwoordelijken binnen de club. De antwoorden zullen dan zo snel mogelijk via mail beantwoord worden.

Uw gegevens worden niet gepubliceerd.

ABONNEMENT/PARKEERKAART KWIJT OF BESCHADIGD
Als uw abonnement/parkeerkaart verloren ging, gestolen of beschadigd is, kan u contact met ons opnemen om een nieuw abonnement aan te vragen. Het aanmaken van een nieuw abonnement kost €10. Op een wedstrijddag kan u een vervangticket aanvragen aan dezelfde voorwaarden. Let op: u kan enkel een vervangticket krijgen op vertoon van een geldige identiteitskaart.