VEELGESTELDE VRAGEN
Dit is een abonnement waarbij je als ouder je zoon en/of dochter gratis kan meenemen. Je kan maximaal 2 kinderen meebrengen die jonger zijn dan 16 jaar. Je betaalt hierop € 55,00 extra als je een derde kind wil meenemen. Je kan enkel een familie-abonnement nemen in de vakken F en H.
Iedereen die jonger is dan 21 jaar of 21 jaar is, kan genieten van een zeer voordelige prijs op onze staantribune (vak E). Je betaalt slechts € 35,00 voor je abonnement.
Op onze website kan je klikken op ‘tickets & abo’. Via deze knop kom je op de pagina van de abonnementen terecht en daar kan jij jouw abonnement verlengen.
Wanneer er wedstrijden worden gespeeld met een beperkte capaciteit van bijvoorbeeld 500 supporters, dan zullen de eerste 500 supporters die hun abonnement verlengde of aanschafte de kans krijgen om de wedstrijd bij te wonen in het stadion.
De verzendkosten van je abonnement bedragen € 3,95. Deze kosten betaal je wanneer je je abonnement verlengt of aankoopt.
Als jouw abonnement verloren ging, gestolen of beschadigd is, kan je contact met ons opnemen om een nieuw abonnement aan te vragen. Het aanmaken van een nieuw abonnement kost €10. Op een wedstrijddag kan je een vervangticket aanvragen aan dezelfde voorwaarden. Let op: je kan enkel een vervangticket krijgen op vertoon van een geldige identiteitskaart. Noteer zeker en vast ook het 016***** nummer van jouw abonnement. Zo kunnen we verifiëren dat u een abonnee bent en kunnen we het geld dat op jouw kaart staat terugvinden.
Met de code (016****** ) kan je het saldo van jouw consumptiekaart bekijken. Je kan dit zien door op onze website naar ‘consumptiekaart opladen’ te gaan en daar de code in te geven. Het saldo zal dan op jouw scherm verschijnen.
Een abonnement is geldig tot en met de laatste speeldag van het seizoen. Hiermee bedoelen we niet enkel de laatste speeldag van de reguliere competitie, maar ook mogelijke barrages of play-off II wedstrijden.
Je kan met je oude abonnementskaart of consumptiekaart nog steeds betalen. Indien er nog geld op jouw abonnement van vorig seizoen staat, gooi het dan zeker niet weg. Je kan met je abonnement/consumptiekaart van afgelopen seizoen nog steeds betalen op de club, maar je hebt je nieuwe abonnementskaart nodig om toegang te krijgen tot het stadion.
Hiervoor stuur je een mailtje naar info@waasland-beveren.be. Je geeft je oude code (016******) door en je nieuwe code (016******). Dan zetten wij dit voor jou over.
Dit kan je via onze website, de Starnet App en tijdens de wedstrijden in het stadion. Als je wachtrijen wil vermijden raden we je aan om online op te laden.
Voor elke wedstrijd die je als abonnee niet kan bijwonen door de geldende coronamaatregelen krijg je 5% korting bij de aankoop van je abonnement voor seizoen 2022-2023. Met een maximum van 10 wedstrijden.
Neen, maar hier passen we wel de 5% per gemiste thuiswedstrijd toe. Dus je krijgt hierop een korting van 75%.
Voor elke wedstrijd die je als abonnee niet kan bijwonen krijg je 5% korting bij de aankoop van je abonnement voor seizoen 2022-2023. Met een maximum van 10 wedstrijden.
Wanneer er slechts een beperkt aantal supporters wordt toegelaten in het stadion, hanteren wij het ‘first come, first serve’-principe. Hoe vroeger je een abonnement aanschafte of verlengde, hoe groter de kans dus dat je erbij bent.
Voorbeeld: Wanneer er 500 supporters worden toegelaten, zullen de eerste 500 mensen die zich een abonnement aanschafte voorrang krijgen om de wedstrijd bij te wonen.
Per wedstrijd die je als abonnee niet kan bijwonen krijg je 5% korting bij de aankoop van je abonnement voor seizoen 2022-2023. Met een maximum van 10 wedstrijden.
Voorbeeld: Wanneer er 500 supporters worden toegelaten, zullen de eerste 500 mensen die zich een abonnement aanschafte voorrang krijgen om de wedstrijd bij te wonen. Dus als jij abonnee 501 bent, krijg je deze compensatie.
Als er door Corona maar een beperkt aantal supporters wordt toegelaten zal je niet op je vaste plaats kunnen zitten in het stadion. Wij moeten ons houden aan de op die moment geldende coronamaatregelen ifv social distancing.
Wij moeten ons houden aan de op die moment geldende coronamaatregelen. Als die maatregelen dit niet toestaan, zorgen wij ervoor dat u als supporter een zitplaats krijgt.
Dit is afhankelijk van hoeveel supporters de club mag toelaten in het stadion en van de coronamaatregelen. Als dit maar een beperkt aantal is, dan krijgen de abonnees voorrang en kan er geen los ticket aangekocht worden. De lokketten gaan dan ook niet open. Indien er meer plaatsen vrij zijn dan dat er abonnees zijn, kunnen andere ‘niet-abonnees’ ook een ticket aankopen. Afhankelijk van de coronamaatregelen kan dit aan de loketten of enkel online. Hier wordt altijd tijdig over gecommuniceerd via de website en sociale media.
Wanneer er slechts een beperkt aantal supporters wordt toegelaten in het stadion krijgen onze abonnees voorrang. Als er meer mensen in het stadion worden toegelaten dan dat er abonnees zijn, zullen er losse tickets beschikbaar zijn.
Stuur dan een mailtje met jouw vraag naar info@waasland-beveren.be. Dan helpen we je zo snel mogelijk verder.