VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

Wat is een familie-abonnement?

Dit is een abonnement waarbij je als ouder je zoon en/of dochter gratis kan meenemen. Je kan maximaal 2 kinderen meebrengen die jonger zijn dan 16 jaar. Je betaalt hierop € 55,00 extra als je een derde kind wil meenemen. Je kan enkel een familie-abonnement nemen in de vakken F en H.

Wat wordt er bedoeld met jongvolwassene?

Iedereen die jonger is dan 21 jaar of 21 jaar is, kan genieten van een zeer voordelige prijs op onze staantribune (vak E). Je betaalt slechts € 35,00 voor je abonnement.

Hoe verleng ik mijn abonnement?

Op onze website kan je klikken op ‘tickets & abo’. Via deze knop kom je op de pagina van de abonnementen terecht en daar kan jij jouw abonnement verlengen.

Wat is het ‘First come, first serve’-principe?

Wanneer er wedstrijden worden gespeeld met een beperkte capaciteit van bijvoorbeeld 500 supporters, dan zullen de eerste 500 supporters die hun abonnement verlengde of aanschafte de kans krijgen om de wedstrijd bij te wonen in het stadion.

Tot wanneer kan ik een abonnement aankopen?

Onze abonnementencampagne loopt tot en met 31 augustus. Je hebt tot dan de tijd om een abonnement aan te schaffen. Na 31 augustus sluit onze abonnementenverkoop en kan je enkel nog losse tickets kopen voor de wedstrijden.

Tot wanneer kan ik mijn abonnement verlengen?

Je kan je abonnement verlengen tot en met 30 juni. Vanaf 1 juli zal jouw plaats niet meer gereserveerd staan voor jou.

Wanneer wordt mijn abonnement verstuurd?

Deze worden ten vroegste begin juli met de post verstuurd. Dit is ruim op tijd voor de eerste thuiswedstrijd. Zorg dus dat je zeker je adres, telefoonnummer en e-mailadres controleert bij je bestelling.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten van je abonnement bedragen € 3,95. Deze kosten betaal je wanneer je je abonnement verlengt of aankoopt.

Kan ik mijn abonnement verlengen of aankopen aan het loket?

Aangezien er nog steeds verschillende coronamaatregelen gelden, vragen wij onze supporters hun abonnement online te verlengen of aan te kopen. Wij houden jullie op de hoogte van zodra het loket terug open gaat.

Wat als mijn abonnement kwijt/gestolen/verloren/beschadigd is?

Als jouw abonnement verloren ging, gestolen of beschadigd is, kan je contact met ons opnemen om een nieuw abonnement aan te vragen. Het aanmaken van een nieuw abonnement kost €10. Op een wedstrijddag kan je een vervangticket aanvragen aan dezelfde voorwaarden. Let op: je kan enkel een vervangticket krijgen op vertoon van een geldige identiteitskaart. Noteer zeker en vast ook het 016***** nummer van jouw abonnement. Zo kunnen we verifiëren dat u een abonnee bent en kunnen we het geld dat op jouw kaart staat terugvinden.

Waarvoor dient de code op mijn abonnementskaart of consumptiekaart?

Met de code (016****** ) kan je het saldo van jouw consumptiekaart bekijken. Je kan dit zien door op onze website naar ‘consumptiekaart opladen’ te gaan en daar de code in te geven. Het saldo zal dan op jouw scherm verschijnen.

Tot welke datum is mijn abonnement geldig?

Een abonnement is geldig tot en met de laatste speeldag van het seizoen. Hiermee bedoelen we niet enkel de laatste speeldag van de reguliere competitie, maar ook mogelijke barrages of play-off II wedstrijden.

Wat met de consumptiewaarde op mijn oud abonnement/consumptiekaart?

Je kan met je oude abonnementskaart of consumptiekaart nog steeds betalen. Indien er nog geld op jouw abonnement van vorig seizoen staat, gooi het dan zeker niet weg. Je kan met je abonnement/consumptiekaart van afgelopen seizoen nog steeds betalen op de club, maar je hebt je nieuwe abonnementskaart nodig om toegang te krijgen tot het stadion.

Hoe zet ik mijn consumptiewaarde over op mijn nieuw abonnement/consumptiekaart?

Hiervoor stuur je een mailtje naar info@waasland-beveren.be. Je geeft je oude code (016******) door en je nieuwe code (016******). Dan zetten wij dit voor jou over.

Hoe kan ik geld op mijn abonnement/consumptiekaart zetten?

Dit kan je via onze website, de Starnet App en tijdens de wedstrijden in het stadion. Als je wachtrijen wil vermijden raden we je aan om online op te laden.

Wat als er opnieuw wedstrijden achter gesloten deuren worden afgewerkt?

Voor elke wedstrijd die je als abonnee niet kan bijwonen door de geldende coronamaatregelen krijg je 5% korting bij de aankoop van je abonnement voor seizoen 2022-2023. Met een maximum van 10 wedstrijden.

Kan ik mijn parkingabonnement ook gratis verlengen?

Neen, maar hier passen we wel de 5% per gemiste thuiswedstrijd toe. Dus je krijgt hierop een korting van 75%.

CORONA: Wat als er opnieuw wedstrijden achter gesloten deuren worden afgewerkt?

Voor elke wedstrijd die je als abonnee niet kan bijwonen krijg je 5% korting bij de aankoop van je abonnement voor seizoen 2022-2023. Met een maximum van 10 wedstrijden.

CORONA: Wat als er opnieuw wedstrijden worden gespeeld met beperkte capaciteit?

Wanneer er slechts een beperkt aantal supporters wordt toegelaten in het stadion, hanteren wij het ‘first come, first serve’-principe. Hoe vroeger je een abonnement aanschafte of verlengde, hoe groter de kans dus dat je erbij bent.
Voorbeeld: Wanneer er 500 supporters worden toegelaten, zullen de eerste 500 mensen die zich een abonnement aanschafte voorrang krijgen om de wedstrijd bij te wonen.

CORONA: Ik ben abonnee maar ik mag toch niet aanwezig zijn ondanks de beperkte capaciteit?

Per wedstrijd die je als abonnee niet kan bijwonen krijg je 5% korting bij de aankoop van je abonnement voor seizoen 2022-2023. Met een maximum van 10 wedstrijden.
Voorbeeld: Wanneer er 500 supporters worden toegelaten, zullen de eerste 500 mensen die zich een abonnement aanschafte voorrang krijgen om de wedstrijd bij te wonen. Dus als jij abonnee 501 bent, krijg je deze compensatie.

CORONA: Kan ik op mijn vaste plaats zitten als er maar een beperkte capaciteit is?

Als er door Corona maar een beperkt aantal supporters wordt toegelaten zal je niet op je vaste plaats kunnen zitten in het stadion. Wij moeten ons houden aan de op die moment geldende coronamaatregelen ifv social distancing.

CORONA: Zal ik als supporter in Vak E kunnen gaan staan wanneer er wordt gespeeld met beperkte capaciteit?

Wij moeten ons houden aan de op die moment geldende coronamaatregelen. Als die maatregelen dit niet toestaan, zorgen wij ervoor dat u als supporter een zitplaats krijgt.

CORONA: Zijn de lokketten van het stadion open?

Dit is afhankelijk van hoeveel supporters de club mag toelaten in het stadion en van de coronamaatregelen. Als dit maar een beperkt aantal is, dan krijgen de abonnees voorrang en kan er geen los ticket aangekocht worden. De lokketten gaan dan ook niet open. Indien er meer plaatsen vrij zijn dan dat er abonnees zijn, kunnen andere ‘niet-abonnees’ ook een ticket aankopen. Afhankelijk van de coronamaatregelen kan dit aan de loketten of enkel online. Hier wordt altijd tijdig over gecommuniceerd via de website en sociale media.

CORONA: Kan ik een los ticket kopen als er maar een beperkte capaciteit wordt toegelaten?

Wanneer er slechts een beperkt aantal supporters wordt toegelaten in het stadion krijgen onze abonnees voorrang. Als er meer mensen in het stadion worden toegelaten dan dat er abonnees zijn, zullen er losse tickets beschikbaar zijn.

Geen antwoord gevonden op jouw vraag?

Stuur dan een mailtje met jouw vraag naar info@waasland-beveren.be. Dan helpen we je zo snel mogelijk verder.